Sovdax ?!!!!!

Tjoflöjt era sockertoppar !

Idag har jag varit hos min faster Mia och har sovit där sedan igår för mamma och pappa hade sin cykelfest så jag och Mollsyboll var hos Mia. Först på morgonen eller förmidagen kanske man ska säga så var vi hos min pappas moster Sigrid ! Och där käkade vi lite mat . lax = uhh! Efter det så fikade vi där också sedan så drog vi till Hylte för vi skulle kolla på bion wall-e och den var la bra :D. Sedan efter det var vi på Ica och köpte godis sedan åkte vi hemåt till den lilla byhålan igen. Och Molly skröt som bara den idag när hon sa att hon för en gångs skull hade får vara uppe till halv elva. När vi sedan vaknade idag så var klockan 09,35 och vi käkade lite frulle sedan så ville ju Molly såklart pyssla som vanligt så det gjorde dem med med sen skulle vi hem för jag o emma hade match. Och den gick ju skit som vanligt  , men bra kämpat ändå tjejer ! Lägger in en liten egobild nu som avslutning på dagen !


Toodelidoo nu på er för nu ska Jonna sova !
<3 Kyss & Smek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0