Lördagen den 6 September -2008.

Hejsan....
Nu är jag här igen !
Fast tänkte inte bli så långvarig idag... eftersom jag är sjukt trött just nu ! Men jag fattar bara inte varför jag inte bara går och lägger mig istället ??
Iaf har jag ju börjat skolan nu ju och allt rullar väll på som vanligt . Vi fick faktiskt ett sjukt bra shema elr hur dt nu stavas :P. Sovmorgon på tisdagar och jag slutar tidigt på torsdagar.  

Till en helt annan sak igår var jag ju inne på bdb som jag alltid är :). Och då började jag prata med min gamla handbollstränare Kristina : ). Och hon fick mig verkligen att vilja börja gå på handboll så jag tror att jag ska börja igen nu när fotbollen slutar någon gång i oktober ! Det är så kul med handboll för man får inte bara motion utan man kan också få ut jävligt mycke ilska haha. Men mamma säger att jag måste gå klart fotbollen så det är väl bäst antar jag .
Men ska gå nu !
Ni måste inse fakta också vilket stort steg jag har tagit jag har tillochmed fått upp en gamalt foto här på sidan också ! Beröm mig för fan ;).




Maja Jonna Lovia Andersson.

/ Jonna ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0