HEJSAN ! <3

Tjena igen : ) .
Nu är jag här igen och idag har skoldagen varit aslam ! Först så hade vi somorgon :P. Jippie ! Men för oss i Torup så hjälper det inte så mycket faktiskt efter som vi är där 45 minuter innan lektionen börjar men det är ju iaf lite sovmorgon :). Sen vig fem överhalvtio så började spanskan asså jag tror nog aldrig jag varit så trött som jag var då , haha. Jag , Julia & lisa höll ju fan på att somna ju . Spanska läraren suger ! Sen efter det så hade vi Samhälle vilket innebärde att vi skulle prata om pengar och pengar är ju alltid kul så du var väll dt också kul . Efter det så hade vi lunch med jävligt äcklig mat . Så jag och sötnos Katarina :)<3 gick till gulan och köpte godis istället , hehe. Sen efter det så hade vi Geografi och vi skulle jobba om nägra jädrans stenarter och det var bajslamt där. Plus att hon fick värsta dampet på Erik & Hampus :P. Och efter det så var det bara engelska och matte kvar . Matte brukar jag faktiskt tycka är kul men idag sög det :(. Så sen efter det så slutade vi vid halv fyra ungefär. sen nu när jag har varit hemma så har jag bara tagit det lungt ! Men ska gå nu ! 

See ya ! 
/ ¡ Jonna !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0