Torsdagen den 3 Juli - 2008.

Hejsan...
Nu försöker jag mig på en blogg igen tänkte jag,  får se hur långe det varar. Idag har jag varit hos min käre vän Miinah . Jag åkte buss dit och precis innan jag kom fram hoppade det på en gubbe/man som skulle åka till Halmstad . Han hade då dagen innan tydligen köpt ett månadskort på en annan buss men han hade fått en värdekort så när han sen skulle stoppa ner kortet i maskinen och betala så hade han ju förlite pengar. Han gav då gubben i kassan en 100 lapp så han kunde åka hem till Halmstad igen. När han sedan sätter sig ner visade der sig att han kände den där busschaffisen som hade gett felkort så han ringde tydligen upp honom och sedan skriker han ut " Du har ju för helvete gett mig fel busskort , nu går du direkt hem till mig och lägger det rediga kortet i mitt brevinkast. Sen när jag kommer hem ska jag nog alllt ta ett snack med dig. " Jag satt ända väldigt chockad stilla på min plats och hoppades på att vi snart var framme vilket vi var. När jag sedan kom hem till Miinah så  käkade vi glass med chokladsås och kollade film och efter det hoppade vi studsmatta och låg och pratade lite om allt möjligt , sen var det dags att åka hem igen. Men på bussen händer inget speciellt förrens jag ska hoppa av och den där jävla stoppknappen inte fungerade , så efter ett antal försök och jag såg att vi närmade oss hållplatsen där jag skulle av så fick jag snällt be tanten som satte framför mig att trycka på knapphelvetet.Sen gick jag hem till oss . Och nu har jag precis kommit hem från min cykeltur. Och har badat lite i vår pool. 22 grader var det närmare bestämt i vattnet men jäkligt kallt enligt mig. Sen har jag bara varit inne och duschat och nu sitter jag här. Detta var min dag . Vi ses imorgon.
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0