Tisdagen den 8 Juli -2008.

Hejsan...
Idag blir det bara ett litet kort inlägg för om ca en kvart kommer min farmor och min kusin Klara och hämtar mig för jag ska sova över där idag med Klara och kanske hennes lillebror Axel. Men i allafall idag har jag först vatt och hälsat på hos mormors jobb på gruppbostaden här i Torup. Det var jättekul för jag och Orvar satt och pratade i nästan en timme , han är jätte gullig. Sen efter det var jag med han och mormor när dem äter inne på sjölunda. Och när han var klar med det gick vi in till gruppbostaden igen och  åt våran mat jag och mormor. När vi sedan hade ätit upp så fick jag skynda mig hem för vi skulle ju som sagt in till Halmstad och handla. När vi kom in , så gick vi först till Silvan och sedan till Teamsportia och efter det Skopunkten och Harald Nyborg och när vi var klara där så åkte vi och stor handlade på Maxi. Sen så käkade vi mjukglass där inne och sen körde vi hem . Men nu måste jag verkligen gå vi ses nog imorgon .
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0