Tisdagen den 15 Juli -2008.

Hejsan....
Idag ska jag börja med att säga ett stort Grattis! till min morfar som fyller år idag.
Och sen ska jag även säga att idag  har jag gjort något av det tråkigaste som finns att städa i min gadrob. För jag har nämligen ett väldigt drag till att bara knöla in så mycket som det går i min gadrob och sen hoppas att det inte ramlar ut ... Men idag fick min käre mamma en litet dampryck på mig idag för hon kunde inte ens lägga in  tvätten där och då fick hon nog :p. Så nu en 1h senare så är jag äntligen klar . Men den lyckan varade inte så länge . För sen så ville hon också att jag skulle tvätta åt henne så nu har jag tvättat en maskin med handdukar och hängt ut dem på tork och nu hålle rjag på attt tv'ätta handdukastvätten nr 2. Men nu är den färdig så jag måste hänga ut den. Sen så vill jag bara säga förlåt för alla gånger då jag har skrivit/lovat att jag ska skriva mer senare . Men det har bara inte blivit av. Men idag så verkligen lovar jag att jag ska skriva lite mer ikväll. I allafall några rader.
HejDå!
Kramar , <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0