Söndagen den 6 Juli -2008.

Hejsan...
Idag vaknade jag vid typ elva tror jag :P. Sedan gjorde jag och pappa frukost , elr pappa gjorde frukosten och jag kokade äggen , hehe . När vi sedan hade ätit upp så satt jag vid datan i någon timme elr två . Och efter det så åkte vi till Smålandstenar för att kolla på stenmurar , för vi ska eventuellt ha en sådan istället för ett staket. Sen åkte vi vidare till min kära farmor & farfar och där fikade vi lite och där var även min faster Mia . Sen var det meningen att vi skulle åka hem men då stannade jag kvar med Mia , så kunde jag ju åka med henne hem istället lite senare. När sedan mamma pappa och Molly hade åkt klippte Mia farfars hår. och efter det satt vi och kollade i tidningar och snakckade skit. Men sen blev jag sugen på att fixa lite med någons hår så jag fråga farmor fall jag inte kunde få rulla upp hennes hår lite grann. Och det fick jag. Det tog ungefär en halv timme och fixa det sedan skulle vi åka hem . Och vi tog farmor & farfars hund Frida med oss för dem skulle iväg tidigt i morgon och dem skulle vara borta hela dagen. När vi sedan var hemma hos mig släppte Mia av både mig och Frida  för jag skulle gå en liten kvällspromenad med henne. När jag var framme hos Mia så han jag nästan innanför dörren innan Emma kom för hon hade provat att köra hennes moped för första gången. Sen satt vi i ungefär en timme hos Mia och pratade sedan skulle vi gå hem . Först gick Emma ut för att visa oss att hon kunde själv men det gick inget vidare för hon kunde inte starta den själv ... Så vi fick ringa pappa och fråga hur man gör . När hon gjorde som han sa sedan så gick det lättare och hon åkte iväg hemmåt. Sen gick vi in och gav Frida lite mat & vatten sen körde Mia hem mig . Och nu sitter jag här . Men nu måste jag nog gå .
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0