Lördagen den 12 Juli -2008.

Hejsan...
Det var jättetrevligt och roligt hos Emelie igår kan jag ju örja med att säga. Först när vi kom dit fick vi en drink och så fick vi morötter och gurka att dippa . Sen efter det så skulle man gå en tipspromenad 2 och 2 då gick jag med älsklings Ebba. Och sen så skulle vi göra trekamp i lag först så gjorde vi att man skulle hoppa säck genom en hinderbana snabbast. Sen så var det att man skulle bita i ett äpple som låg i vattnet sedan skulle man spåtta ut det och leta upp en sockerbit som låg i mjöl. Och efter det så körde vi en sak där man skulle ha en penna fast bakom ryggen och få ner den i en flaska. Ner vi sedan var klara med det så fick vi reda på vilket lag som vann själva trekampenoch det var givetvis det andra laget som vanligt. Sen så fick vi reda på vem som hade vunnit tippromenaden och det var Elin. Men alla fick en jordgubbsgodis stång ändå som tröstppris hehe :). Sen satt vi och fikade och efter det satt vi bara och pratade till vi fick själva maten som var lasagne det var verkligen asgott. Och efter det så var klockan nio och man skulle gått hem egentligen men det var nästan alla som stannade kvar ändå. Och om man stannade kvar så fick man godis och att kolla på film vi kollade på någon slags dinosaurier film fast den var jätte bra. Sen åkte vi hem vid elva på kvällen och när jag kom hem kollade jag pappa och Emma på mord i sinnet. Det är bra . Sen gick jag och la mig för att sova. Och nu idag så sov jag väldigt länge sen åt jag frukost och plokade in efter mig för dem andra hade redan ätit upp. Och efter det såg jag att morfar var här och hjälpte till att gräva med pappa . För vi gräver i vår trädgård för vi ska lava en stenmur istället för ett staket.och nu har vi´grävt hela v'gen runt så nu är det bara att fixa strnar kvar. Men nu måste jag sticka..
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0