Onsdagen den 9 Juli -2008.

Hejsan...
Nu har jag precis kommit hem från min lilla tripp hos farmor. Igår när jag kom till farmor & farfar kollade vi först på teve sedan så bara småpratade jag och Klara lite och sen skulle vi äta kvällsmat. När vi hade gjort det så borstade vi tänderna och sedan gick vi upp för att göra oss i ordning inför kvällen. Och när vi hade gjort det så kunde inte Axel sova så vi låg och pratade och flummade oss till klockan var ungefär kvart över 12 på natten . Men sen somnade han så sött så : ). Fast man kan ju säga att det var inte så bekvämt att sova tre stycken på bredden i en liten dubbelsäng , men han fick nog den bästa platsen för han låg skavfötters med mig och Klara , så han låg och sparkade mig på näsan hela natten haha. Men sen vaknade jag redan vid sju på morgonen så jag var först uppe och kissade och kollade hur mycket klockan var innan jag väckte Klara & Axel. När jag hade gjort det klädde jag på mig kläderna och gick ner och satte mig framför teven. Sen vid nio halv tio så gjorde farmor pannkakor. Och när vi hade ätit upp dem så körde jag occh klara skogsmaskin. Det var jätte kul men vi fick inte pka båda tvp samtidigt så först körde jag en runda sen körden hon en runda och sen körde jag hela tiden och allt gick jätte bra ända tills jag skulle lasta på ett jävla träd på den hära maskineriet saken.  Men det gick tillslut det med sen körde jag och lastade av dem sen körde jag in den i garaget igen. Och efter det gick vi in och käkade mat sen skulle vi åka till faster Mia och fika här i Torup. Och när vi sen hade fikat gick jag och Klara till konsum och köpte godis som jag sedan glömde i Mias ryggsäck xD. Sen åkte vi till Unnaryd och kollade på femkampen en liten stund för min fabror och min ingifta faster var med i ett lag och tävlade . Men vi åkte hem nästan direkt så jag vet inte hur det slutade. Sen när vi åkte hem så gick jag in på pressbyrån i Hylte och köpte två trisslotter åt farmor också fick jag en 50-lapp av henne haha . Tack så mycket farmor :)<3 ! Sen skulle vi skrapa dem och jag fick en lott av farmor och jag vann 50 kronor. Det är bra för det kan jag lösa ut imorgon när jag ska åka till Ullared. Sen nu när jag kom hem till lilla Torup så har jag först vatt hos Mormor sen kom Rebecka hit och va lite här och sen har jag suttit här framför datorn sen dess . Men nu ska jag byta ut denna sida mót bilddagboken . '
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0