Onsdagen den 16 Juli -2008.

Hejsan...
Asså vafan ?! det blev tydligen inte något blogginlägg igår heller jag var verkligen inställd på att göra det men nej ! Det blev bara inte så tydligen. Men nu kommer ett i alla fall. (Ett ganska långt också tror jag. ). Jag kan ju börja med att tipsa er om en alldeles utmärkt blogg på adressen : http://tobiq.blogg.se/nyblogg/ . Hon som har den heter Sofia och hon träffade jag på lunarstorm.se för några år sen kanske 1 elr 2 , och där började jag prata med henne och sen blev det bara att jag även började kolla på hennes blogg och redan vid första dagen så älskade jag den , hon skriver om vardagen och hennes gravid-lycka :D . Jag rekomenderar verkligen att ta sigtid att läsa den. Men i vilket fall som helst ska jag berätt alite om min dag idag . Det började med att jag vaknar vilket jag alltid gör sen så åt vi frukost sen så satt jag lite vid datorn och så tvättade jag lite. Och efter det så jag att klockan var halv två så jag fick lite småttpanik då efersom vi skulle vara hos min morfar och fira honom klockan 2. Så jag skyndade mig bort från datorn klädde av mig alla kläderna fort som fan och sen sprang jag vidare till duschen och rakade mina ben sen så dschae jag mig i ilfart och sen så torkade  jag mig och satte på mig mina kläder så fort jag kunde. Och när jag var klar med det så fönade jag mitt hår och sminkade mig . Sen när jag precis skulle gå så kollade jag på klockan och då var den inte mer än fem i två . Jag som minst trodde den skulle vara halv tre ju men det gick bra ändå. Sen när jag väl kom bort till mormor och morfar skulle vi fika det var jätte gott. två sorters kex och tårta. Fast tårta hatar jag så jag käkade bara bullar och kex. Sen efter det sp skulle morfar öppna sitt paket som alla vi barn och barnbarn hade lagt ihop till och det var en vatten mätare ... Precis som han hade önskat sig.. :  ). Sen så gick vi hem igen och nu sitter jag här . Har precis ringt till min farmor och undrat fall det blev någon resa till tyringe imorgon och det blev det. Yippie! Så nu ska jag fan snart sova hahh måste ju vara vaken när farmor och mia kommer klockan halv åtta på morgonen jag tror fan att jag dör asså. Brukar ju typ vakna vid kvart i elva elva på middagen annars men får la ställa in alarm på min mobil så vaknar jag väll. Men nu ska jag gå härifrån.
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0