Lördagen den 5 Juli -2008.

Hejsan...
Igår var jag i Oskarström på furulundsbadet med min familj och mammas kompis familj. Min kompis Ebba följde även med och Emma min syrras pojkvän John följde med. När vi sedan kom hem packade jag lite sen cyklade jag och Ebba till konsum för att handla. När vi sedan var framme hemma hos Ebba satte vi igång att göra tacos , för att hon hade inte ätit någon frukost och vi hade bara fikat i oskarström. När vi hade ätit upp gjorde vi iordning på hennes rum eftersom jag skulle sova över där.  Efter det skulle vi äta igen :P och då blev det grillat som stog på menyn. När vi var klara med det så plockade vi först in tvätten sen tog vi in disken och efter det gjorde vi iordning en kaka som vi skulle ha när våra gäster som vi hade bjudit dit skulle komma. På kvällen satt vi pch käkade chips , godis och spelade jepordy elr hur det nu stavas. Sen var vi ute och hoppade studsmatta i ca 2 timmar (så nu idag är mina ben rättså sega). Sen när vi vaknade idg log vi och göttade oss i våra sängar i säkert en halvtimme . Men sedan käkade vi frukost och sen skulle dem till stranden , så då cyklade jag hem. När jag kom hem hann jag inte innanför dörren innan Mollsan var på mig och frågade fall vi inte skulle cykla en runda. Jag gick med på det så vi cyklade fram till konsum och köpte en paket tuggumi-cigaretter åt Molly som hon velat ha länge. När vi sedan kom hem så höll jag på att svettas till döds så jag frågade Molly fall hon ville bada lite i poolen och det ville hon gärna så där låg vi och plaskade i någon minut elr två. Efter det blev det tacos även idag , hehe . Nu har jag precis ätit upp och plockat in. Det var nog allt just nu , kommer nog att skriva lite till ikväll.
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0