Fredagen den 11 Juli -2008.

Hejsan...
Igår var vi som sagt på eller i Gekås vet i fan vad man säger man i allafall så köpte jag lite grejer som jag har tagit kort på men det går tydligen inte att ladda upp , (Hjälp mig någon snälla ! ). Men jag kan ju berätta lite kort om vad jag köpte i stället för att visa på bild. Jag köpte bla. : Puder , rouge , deo , 2 tröjor , 1 par byxor , godis :D , 1 paket pennor , 1 paket sminkbortagningsservetter , 1 paket med toffsar , 2 paket med hårspännen , 1 pennvässare  &  2 LdB krämer en shower och en lotion + mkt mkt mer . Och nu idag så ska jag till min älskade kompis Emelie på fest. Hoppas att det blir kul och trevligt . Men innan dess idag så ska jag antagligen klippa gräset och cykla eller gå en runda.  Men nu kom mamma hem från jobbet på rast så jag får nog gå upp lite nu och vara lite social mot henne :D.
HejDå!
Kramar , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0