Onsdagen den 20 Augusti -2008.

Hejsan....
Ojsan ?!
Jag hade visst inte skrivit på ett tag elr närmare bestämt inte skrivit på en månad! fasen vad tiden går fort. Men nu kommer ett i alla fall. Idag är den stora dagen för mig elr ja lite iaf jag börjar ju som sagt 7:an idag men jag kan  ju inte säga att det har skett någon större förändring i min tillvaro precis . Men jag ska iaf berätta lite kort om dagen som har varit idag. Först så väkte mamma mig vid halv 7 på morgonen sen så gick jag upp o läste lite snabbt i Hyltesidorna på tidningen och efter det åt jag lite risifrutti och macka till frukost . Sen när jag var klar med det så skulle jag bestämma vad jag skulle ha på mig för något . Det tog sin lilla tid det innan jag var helt nöjd men det blev iaf en grå tröja med tryck på och ett par röda jeans. När jag var klar med även det så knackade Erika på dörren och vi skulle cykla till skolan för att gå på bussen till Hylte och det gick väl bra förutom när jag skulle hitta en plats och typ alla var upptagna förutom någon enstaka plats fast då fick man ju självklart sitta bredvid någon man inte känner och det är ju min fasa. Men men det gick ju bra tillslut. När vi väl var framme så visste vi först inte vad någon stans vi skulle bli av med när vi kom in i själva skolan gick det bra för då stog det en lapp där det stog vilket klassrum man skulle ha . Min klass asså 7B skulle ha sal 402. och det gick rätt snabbt att hitta den se när man fick gå in fick man reda på vilken klassföreståndare man skulle ha jag fick 2 stycken en kille som hette Roger Wiberg och en tjej som hette Petra Lindespång och hon kände jag sedan innan. Sedan efter det berättade dem lite kort om sig själva sen skulle man göra en liten presentation om sig själv sen skulle vi ha en massa ämnen kommer inte riktigt ihåg alla men aja . efter det var det iaf lunch idag var det ris och taccorulle det var as gott och till det fick man söt/sur sås och den var med god. efter det hade vi en massa ämnenn igen och det sista ämnet kommer jag iaf ihåg det var kemi med en tjej som jag inte kan stava namnet på men hon heter ju iaf örnstedt i efternamn. Sen så skulle vi egentligen slutat klockan 15,30 men hon skulle på¨ett möte så vi fick sluta redan klockan 3 så efter det fick man göra vad man ville tills bussarna kom vid 15,35. Så jag gick till kiosken och köpte en cola normalt sett kostade en cola 10 kroner men den dära aparaten hade gått sönder så dem kostade bara 2 kroner idag enligt den så jag var väldígt nöjd med mitt köp hehe :). Min gamla kompis köpte ju för fasiken 7 stycken smart som han var. Men iaf så måste jag gå nu så tjingeling!
HejDå!
Kramar <3 ,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0